joi, 9 aprilie 2009

Primii pasi in "bloggerie"

08.04.2009

Ok.... Takže

Dupa zile si luni de ezitare am decis sa fac si eu un blog.... cu gandul ca poate cineva se intreaba "ma dar ala ce mai face...?". Acum pasul asta l'am facut... mai ramane sa si scriu ceva in blog.

Sunt in Cehia de vreo doua luni de zile... a trecut timpul destul de repede daca stau sa ma gandesc si totodata ma intreb daca mi'e dor de casa sau nu...
Raspuns: hmmm... e cu doua taisuri, mi'e dor de familie, da... mi'e dor de prieteni, da... restul tinde spre nu. E o lume mai buna aici... dar asta cere sacrificii. Asemanator unei situatii in care esti intrebat "Vrei sa fii intr'o lume mai buna dar singur?"
In fine... o sa vina si vremea cand o sa fiu inapoi acasa... pana atunci sa am grija sa'mi fie bine aici... ca apoi sa fac sa'mi fie bine si acasa.
Partea buna... sau cel putin partea mea preferata... este ca sunt independent. Mi se pare un "test" destul de bun... la 20 de ani sa fii undeva departe de toti si toate.... de capul tau, independent. Faci cum te taie capul.... daca te taie bine, iti este bine pe urma... daca nu... urmarile pot fi de la naspa la foarte grave. So far am reusit sa ma descurc singur... si cu putin ajutor din partea AIESEC'ului de aici bineinteles... dar in mare parte imi place foarte mult ideea de a ma intretine singur....

Acum vreau sa cunosc Cehia ceva mai mult.... am calatorit prin jumate de tara pana acum... dar sigur sunt multe alte lucruri foarte frumoase care trebuiesc si cer sa fie vazute...
Ce m'a impresionat cel mai mult pana acum este Praga.... oras plin de istorie ce dateaza din secolul IX. Este cel mai impresionant "lucru" care l'am vazut pana in momentul de fata.... minunat. Asa cum am spus astept sa cunosc mai mult din Cehia... si din tarile din jurul ei daca se poate... pana la urma nu in fiecare zi esti in mijlocul Europei.... de fapt in fiecare zi sunt in mijlocul Europei, dar nu voi fi pentru o viata intreaga.

In momentul de fata eu si un prieten, Mihai (trainee in @Zlin), incercam sa gasim o locatie (undeva in tara asta) unde putem sa mergem pentru weekend. Initial trebuia sa mergem in Viena, dar am amanat calatoria pana dupa Paste... dar am decis ca totusi sa mergem undeva in interiorul tarii.... totusi sa nu petrecem weekend'ul stand acasa. Cautarile sunt in plina desfasurare.... daca tot sunt in desfasurare, sper sa fie si de succes.

P.S. In sfarsit a venit si aici primavara... poti sa traiesti si sa te plimbi prin oras
Momentan opresc aici punerea in pagina a ideilor.... sunt destul de incurcate acum, dar o sa le deslusesc odata cu petrecerea actiunilor ce vor urma.

Cheers!
Bohemia de Vest. Cehia. Eu.

2 comentarii:

  1. gata? that's all? sau nu ma pricep eu la bloggerie (si nu ma pricep). Restul cum a fost? Ce-ai mai facut? Hai scrie daca tot ai inceput...:)

    RăspundețiȘtergere